torsdag 29 november 2012

Diagnoser.

Blir så sjukt jävla less av att läsa bloggar, som bara snackar så jävla mycket skit. Tror att T ex ADHD bara handlar om att vara rastlös, ha mycket tankar och massa idéer. Jo men tjena. Ta mig härifrån. Ja jag vet inte ens vad jag ska säga om skiten.. Det gör mig bara så jävla trött på mänskligheten. Jo men varför inte, sätt ADHD på alla bloggare, så kanske man får tyst på dem någon jävla gång.. Sätt dem på ADHD-skola, så fattar de nog förr eller senare att de inte har det. Eller sätt alla på medicin, så kommer de bara bli helt galna för de inte har det och bli fel medicinerade. :) MMM. Ne det e inte ens vettigt att skriva om det, så jaaa jag e väl lika dum jag som ens lägger min energi på att läsa skiten och sen ens orka skriva här... Yes så säger vi !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar