måndag 2 januari 2012

Jomenvisst

Så blev jag nöjd... mkt nöjd faktiskt...
Men ngt jag inte e nöjd med e alla dessa jävla drömmar som jag inte längre klarar av att hantera... För jag vet inte vilket som e verklighet och vad som e dröm när jag vaknar på morgonen.. Vet att jag har haft det såhär förut.. men det brukar ju gå över,, men nu tycks det bara bli värre och värre... Det känns liksom inte riktigt ok, att vara rädd för att somna för att man inte vet vad man kommer drömma... Ska ens drömmar hindra en från att sova,, och ska ens drömmar kunna styra ens verklighet?
Eller e det egentligen jag som styr över mina drömmar och drömmer konstigt bara för att bli förvirrad...
jag vet faktiskt inte men det har i vilket fall som helst gått över styr..
Vill ha kontroll över mitt liv,, och även ha kontroll över min sömn...
Tror verkligen jag måste börja aktivera mig,,, både fysiskt och psykiskt...
Men när ska man få tummen ur.? BEhöver liksom en spark i arslet... Typ nuuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar