fredag 11 maj 2012

Jaha,, värst va de har ändrat här då.. Får se om jag ens vet hur man skriver ett inlägg... Nu sitter jag här med henna,, både i hår och ögonbryn... Man måste ju testa ngt nytt.. kanske blir tokfräckt med röda ögonbryn... vem vet... värt ett försök.. Annars e jag väldigt förvirrad... Vet inte riktigt vad som e upp och vad som är ner.. Men det blir la bättre ngn dag.. Ska väl börja skriva listor.. Listor kan vara bra.. Skulle behöva köpa en anteckningsbok,, där jag kan skriva massa listor i... Måste försöka vända livet till det bättre.. Vända allt.. Men nu har jag både en Jack och en Max,,, plus vänner och en underbar familj som säkerligen hjälper mig på traven... Men det e tufft.. Bipolär... ja bipolär. det e mer komplicerat än vad man tror... Vissa kan tänka,,, det är väl bara att jobba bort... Men nej så enkelt är det faktiskt inte. En sjukdom, som är som vilken sjukdom som helst.. då också en kronisk sådan... Det är inget som bara försvinner, snarare något man får lära sig att leva med... Ibland känner jag verkligen att jag inte orkar.. Men ändå så vill jag.. men det finns så mkt som tar emot... Folk får kalla mig vafan de vill.. det skiter jag egentligen blanka fan i... Men ändå finns ju all denna rädsla att bli bedömd.. att vara fel, att vara en som "folk" inte gillar.. Men egentligen bryr jag mig,, eller e det mest för min egen skull jag tänker alla tankar.. Att både vara en tänkare och en känslomänniska på samma gång.. Och allt krockar.. och tankarna blir för många.. så att allt som tänks inte kommer ut.. allt som jag egentligen vill säga stannar oftast ngnstans påvägen.. vilket leder till en massa massa missförstånd.... Jaaa det va det jag hade i min skalle nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar