torsdag 15 december 2011

Känner ni...





Känslan jag har i kroppen? hmm Nja kanske inte...men jag gör det iaf...

Fan... Men ändå e det bra... ja,,, se som så... att de svara e ågren och de röda prickarna e bra.. och det e fan bra... För det e positiva känslor som överväger de dåliga...

Kursen...
Det e fan det bästa beslutet jag tagit i mitt liv tror jag,,, det har plöjt,, och det har förändrat mig. Men det e bra, för nu har jag äntligen hittat orsaken... Och det ser jag som ngt bra även om det e tufft...

OOOOOOOH,,, en mkt nära vän till mig kommer snart att fööööda... Och det gör mig lycklig,,, sjukt lycklig,. att see dig mååå som du gör:) Jag kan bara önska dig all lycka i hela världen... för det e du värd :) Bästa Jessika i hela världen,,, fan va fin du eeee :)
Glad att du finns i mitt liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar